Regulamin

            Niniejszy Regulamin zawiera informacje o ogólnych warunkach, zasadach oraz sposobach sprzedaży, którą prowadzi Karol Tyszlak pod zarejestrowaną działalnością gospodarczą Fenris Karol Tyszlak za pośrednictwem sklepu internetowego fenrisairsoftservice.pl (zwanego dalej: „Sklepem” lub „Sklepem Internetowym”).

§ 1 Definicje

  1. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Dostawa – jest to czynność faktyczna polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  3. Dostawca – podmiot współpracujący ze Sprzedawcą w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
  4. Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych, które zostały zdefiniowane przez Klienta podczas Rejestracji w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
  5. Klient – podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  7. Konsument – zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Konto Klienta – indywidualne Konto przypisane Klientowi, uruchamiane po dokonaniu Rejestracji przez Klienta.
  9. Login – indywidualne oznaczenie Klienta wymagane do założenia Konta Klienta. Loginem jest adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta podczas Rejestracji.
  10. Newsletter – Usługa Elektroniczna oferowana przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail, którą Klient może zasubskrybować. Usługa ta polega na regularnym wysyłaniu Klientowi przez Sprzedawcę wiadomości o nowościach, promocjach i akcjach rabatowych.
  11. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonującą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  12. Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – Przedsiębiorca zawierający ze Sprzedawcą Umowę związaną z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  13. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
  14. Rejestracja – jest to czynność faktyczna, która jest wymagana do korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcji Sklepu Internetowego i musi być dokonana w sposób określony w Regulaminie.
  15. Sprzedawca – Karol Tyszlak, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Fenris Karol Tyszlak, Łomy 30, 11-042 Jonkowo, NIP 8471593133, REGON 528863608.
  16. Strona Internetowa Sklepu – strona internetowa, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działający w domenie fenrisairsoftservice.pl
  17. Towar – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  18. Usługa Elektroniczna – nieodpłatna usługa świadczona przez Sprzedawcę drogą elektroniczną na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego (Konto Klienta, Newsletter, Formularze, Opinie)
  19. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, na zasadach określonych w Regulaminie.
  20. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.)

§ 2 Informacje o Sprzedawcy

  1. Sprzedawcą w Sklepie jest Karol Tyszlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Fenris Karol Tyszlak, NIP 8471593133
  2. Kontakt ze Sprzedawcą:

a) Adres korespondencyjny: Łomy 30, 11-042 Jonkowo.

b) Adres e-mail: kontakt@fenrisairsoftservice.pl

c) Telefon kontaktowy: +48 792522830

§ 3 Postanowienia ogólne i warunki korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Sprzedawca udostępnia Regulamin Klientowi, aby Klient miał możliwość zapoznania się z jego treścią przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego.
  2. Sprzedawca jest czynnym podatnikiem VAT.
  3. Klient, aby złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem.
  4. Do prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta Klienta niezbędne jest:

    a) Dostęp do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej obsługującej pliki typu cookies oraz skryptów Javascript.

    b) Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

  5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści bezprawnych oraz zabrania się korzystania ze Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu oraz niepłatnych Usług Elektronicznych w sposób sprzeczny z prawem.
  6. Wszelkie treści zamieszczone (zdjęcia, teksty, opisy, grafiki) w Sklepie Internetowym są własnością Sprzedawcy lub używane są za zgodą osób trzecich i zabrania się korzystania z nich bez pisemnej zgody Sprzedawcy.

 

§ 4 Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Niepłatne usługi, które są świadczone drogą elektroniczną:

    a) Formularze – umożliwiają Klientowi m.in. złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym, edycje danych konta

    b) Konto Klienta – indywidualne konto z panelem Klienta, gdzie znajdują się informacje dotyczące historii zamówień oraz dane Klienta. Klient może zażądać usunięcia zarejestrowanego Konta Klienta poprzez złożenie pisemnej dyspozycji na adres e-mail: kontakt@fenrisarisoftservice.pl

    c) Newsletter – informacje handlowe obejmujące m. in. nowości w Sklepie, promocje. Rejestracja do Newslettera odbywa się przez formularze umieszczone na Stronie Internetowej Sklepu. W celu wypisania się Klienta z Newslettera należy skorzystać z hiperłącza dostępnego w przesłanym Newsletterze lub przycisku usunięcia subskrypcji Newslettera dostępnego w panelu Konta Klienta. Rezygnacja jest także możliwa poprzez złożenie pisemnej dyspozycji na adres e-mail: kontakt@fenrisarisoftservice.pl

    d) Opinie – opinie Klientów dotyczące zakupionego Towaru. Zabronione jest dodawanie opinii dotyczące Towaru przez osoby, które go nie zakupiły. Klient zobowiązuje się do tego, aby jego opinie były wyrażone w sposób rzetelny, zgodny z prawem oraz nie naruszały dóbr osobistych Sprzedawcy lub osób trzecich.

  2. Sprzedawca podejmuje wszelkie niezbędne środki do zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych przekazanych przez Klienta.

§ 5 Utworzenie Konta Klienta

  1. Klient chcąc założyć Konto Klienta powinien dokonać bezpłatnej Rejestracji.
  2. Do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym nie jest wymagana Rejestracja.
  3. Dokonanie Rejestracji możliwe jest na dwa sposoby:

    a) Klient wypełnia formularz rejestracyjny udostępniony na Stronie Internetowej Sklepu podając adres e-mail oraz ustalając hasło do Konta Klienta.

    b) Klient zaznacza odpowiednie pole i ustala hasło do Konta Klienta podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym.

  4. Klient wypełniając formularz rejestracyjny oraz składając zamówienie ma możliwość zapoznania się z Regulaminem. Aby zaakceptować jego treść należy zaznaczyć odpowiednie pole.
  5. Potwierdzenie Rejestracji jest wysyłane na podany podczas Rejestracji adres poczty elektronicznej Klienta.

§ 6 Zasady składania zamówień

  1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem dla Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
  2. Klient ma możliwość składania zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Klient składając zamówienie poprzez Stronę Internetową Sklepu, kompletuje zamówienie w następujący sposób: Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór przycisku „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy przechodzi do etapu wypełnienia danych i wyboru  formy płatności. Następnie składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
  4. Złożenie zamówienia oznacza złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, które są przedmiotem zamówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wysyła Klientowi potwierdzenie jego złożenia na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  6. Po potwierdzeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest jednoznaczne z oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w 6 ust. 4 i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

§ 7 Sposoby i terminy płatności

  1. Ceny Towarów widocznych na stronie Sklepu Internetowego stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy oraz innych kosztów, które Klient będzie musiał ponieść w związku z Umową sprzedaży. O dodatkowych kosztach Klient będzie poinformowany podczas wyboru Dostawy i składania zamówienia.
  2. Klient ma możliwość wybrania następujących form płatności:

    a) Przelew bankowy

    b) Płatności Przelewy24

    c) Płatność za pobraniem

  3. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w ciągu 5 dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty.

§ 8 Warunki dostawy

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Unii Europejskiej.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
  3. Termin Dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w Dniach roboczych. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
  4. Towary zamówione przez Klienta dostarczane są za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku dokonania wyboru formy dostawy Paczkomat InPost, punktem Dostawy będzie Paczkomat, który został wybrany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
  5. W dniu wysłania Towaru Sprzedawca wysyła Klientowi potwierdzenie nadania przesyłki na adres poczty elektronicznej Klienta.
  6. Klient jest obowiązany do zbadania przesyłki w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od Dostawcy spisania właściwego protokołu.
  7. Sprzedawca, zgodnie z wyborem Klienta, dołącza do przesyłki paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary i koszt Dostawy.

§ 9 Prawo odstąpienia od Umowy

  1. Konsument, a także Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży biegnie od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  3. Klient lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta odstępuje od Umowy poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu. Przykładowe oświadczenie zostało załączone do Regulaminu.
  4. Umowę uważa się za niezawartą, jeżeli nastąpiło odstąpienie od Umowy sprzedaży.
  5. Oferta przestaje wiązać, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę.
  6. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta zwraca Towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  7. Zwrot Towaru należy wykonać przesyłką rejestrowaną na adres: Fenris Airsoft Service, Łomy 30, 11-042 Jonkowo.
  8. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  10. Od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni zwrócić mu wszystkie płatności, w tym także koszty dostarczenia Towaru do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji jego Dostawy, z zastrzeżeniem pkt. 11.
  11. Sprzedawca może wstrzymać się od zwrotu płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta.
  12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, chyba że zostanie przez niego wyrażona wyraźna zgoda na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 10 Wyjątki od prawa odstąpienia od Umowy

  1. Zgodnie z art. 38 Ustawy prawo odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

b) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

§ 11 Reklamacje

  1. W przypadku braku zgodności Towaru z Umową Konsument oraz Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo do reklamowania tego Towaru na zasadach określonych szczegółowo przepisami Ustawy.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  3. W przypadku niezgodności Towaru z Umową, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany. Przy czym Sprzedawca może dokonać wymiany Towaru, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta żąda naprawy lub dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta żąda wymiany.
  4. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla niego, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta go nabył.
  5. Wszelkie koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Ponadto Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Towaru od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta na swój koszt.
  6. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

    a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową;

    b) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową;

    c) brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową;

    d) brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez wcześniejszego skorzystania ze środków ochrony wymienionych powyżej;

    e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta.

  7. W przypadku odstąpienia od Umowy Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta niezwłocznie zwraca Towar dla Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta ceny niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, chyba że wyraził on wyraźną zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
  9. Zgłoszenie reklamacyjne należy wysyłać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@fenrisairsoftservice.pl
  10. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  11. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego w odniesieniu do Umów, które są zawierane przez Klientów niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

§ 12 Ochrona danych osobowych

  1. Zapisy dotyczące ochrony Danych Osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie Internetowej Sklepu.

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane ze Sprzedawcą są w języku polskim i w oparciu o prawo polskie.
  2. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. Do Umów zawartych przed tą zmianą zastosowanie mają zapisy Regulaminu obowiązującego w dniu zawarcia Umowy.
  4. W przypadku sporu strony będą dążyć do rozwiązania sprawy w sposób polubowny.
  5. Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może zwrócić się m. in. do rzeczników praw konsumenta lub do Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, których wykaz dostępny jest na stronie https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow. Możliwe jest również skorzystanie z platformy ODR dostępnej pod adresem  https://ec.europa.eu/consumers/odr
  6. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe jedynie po wyczerpaniu ścieżki reklamacyjnej i tylko wtedy, gdy obie strony wyrażą na to zgodę. W innym przypadku spór rozstrzygany jest według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i zgodnie z właściwością ogólną.
  7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na Stronie Internetowej Sklepu.